pondělí 23. září 2013

Tři dny ve Vídni

Ahojda!:)

Před pár dny jsem se vrátila z třídenního pobytu ve Vídni a tak jsem se rozhodla, že sem přidám pár fotek a napíšu kratší článek o tom, jak jsem se tam měla :)  .....

Rozhodly jsme se s kamarádkou někdy v létě, že když nejedeme nikam k moři, tak se alespoň podíváme někam blíž, za méně peněz. No a jelikož jsme obě chtěly navštívit Primark u Vídně, tak jsme to spojily a vyrazily tam rovnou na tři dny! Ubytovaly jsme se v penzionu přímo v centru města (Penzion Astra - za mě absolutní spokojenost!) odkud jsme měly vše v dosahu, známé památky se daly obejít krásně pěšky a přímo před penzionem byla zastávka tramvaje a nedaleko od něj i zastávka metra, odkud se dalo dostat snad kamkoliv bez nutnosti dalších přestupů....takže jedním slovem paráda!  Navíc jelikož jsme bydlely na hlavní třídě, měly jsme všechny potřebné obchody hned přímo u nosu. Byly zde kavárny, restaurace, ale i Billa, Interspar, Bipa (rakouská drogerie, která tam byla snad na každém kroku), DM drogerie (i zde můžete uplatit své věrnostní kartičky :)), trafiky, cukrárny, čokoládovny atd...prostě skoro vše, na co si člověk vzpomněl :)







Vyrazily jsme se podívat na nejznámnější památky Vídně a to na Stephansdom a přilehlé uličky s luxusními obchody .... :)















Burgtheater



Budova rakouského Parlamentu ....



Zajímavě řešený McDonald :) 


Mariahilferstraße





O takovéhle luxusní dvoupatrové a do detailu propracované, co se interiéru týče, Tally si můžeme tady v Čechách nechat jen zdát ... :)) Opravdu nádherně udělaný obchod!





Duha prý byla ve městě vidět snad po 100 letech, jak nám řekla jedna paní ... :) 
tak jsme si ji všichni fotili :))



Navštívily jsme také Schönbrunn, jehož prohlídku vám určitě doporučuji, pokoje jsou nádherné!! :) 




Hofburg



A navštívily jsme toho mnoho dalšího samozřejmě (např. Primark, ale o tom bude spešl článek :)) .... Určitě se do Vídně také někdy podívejte, rozhodně to stojí za to, je to nádherné město, pro svoji architekturu, ale i pro přívětivost lidí, kterou my v ČR bohužel moc neznáme ...

Tak ať se vám tam líbí stejně jako mě! :) Rozhodně jsem tam nebyla naposled.

2 komentáře:

  1. Hned bych jela na nějaký vyčerpávající turisticko-nákupní víkend! :-D Muselo to být bezva.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věř mi, že tenhle byl opravdu dost vyčerpávající! :-D Jelikož hned první den jsem se pohádala s "majitelem" penzionu, kde jsme měly být ubytované...a to proto, že jsme přijely a celý dům byl v rekonstrukci a jen pohled na interiér penzionu byl naprosto otřesný a byl by i bez rekonstrukce :D a majitel neskutečně nepříjemný, ani nevěděl, že tam nějakou rezervaci máme. Takže jsme to na místě zrušily a v tu chvíli byly totálně bezprizorní ..bez ubytování, pokoušel se o mě infarkt :D ale nakonec jsme našly tu Astru, o kousek dál, takže ve finále naprostá paráda!:) a za tři dny si člověk tu Vídeň krásně zmapoval a zorientoval se v ní neskutečně rychle, až jsem se divila... už plánuju, kdy tam pojedu zase :-D

      Vymazat

Děkuji Ti za tvůj komentář! :)