pondělí 28. ledna 2013

Ricinový olej na obočí

Tak jsem se po několika měsících, co jsem stále pročítala diskuze o posílení růstu řas a obočí, rozhodla koupit vám už jistě známý Ricinový olej. Já ho koupila konkrétně od Saloosu, přes internet. Vzala jsem si balení 50 ml za 65 Kč, což mi vůči množství spotřeby přijde hodně fér.


Lahvička je skleněná, takže krásně drží stabilitu, oproti olejům jiných značek, co jsou baleny v plastu. "Riciňák" je opravdu mega hustý. Pokud ho chcete použít např. na čištění pleti, doporučuje se právě tento olej míchat ještě s jiným, řidším olejem.  Je výborný na hojení ran, jizev po operaci, popř. strií. Říká se, že je to "jed", protože  je silně projímavý, takže pozor na něj, ne, že si ho dáte na posezení, jinak se po.... :D




V lékárně jsem ho radši ani kvůli té jeho projímavosti nezkoušela shánět  :D Přestože tam ho neprodávají, což je škoda, spousta žen si ho na internetu pochvaluje jak jim vyrostly delší řasy, silnější, tmavší...ale také jak jim zhoustlo obočí, narostlo tam, kde si ho dříve trhaly a už jim nedorůstalo, zkrátka skoro samé superlativy. No a jelikož já poslední dobou procházím nějakými hormonálními změnami či co, přisuzuju to teda hlavně vysazení HA, tak mi hooodně vypadaly vlasy :-/ ale i trošku obočí u kořene nosu. Byla jsem z toho tak nešťastná, mnoho z vás určitě moc dobře  ví, o čem mluvím, že jsem neváhala a Ricinový olej si koupila taky! :-) Mažu už pátý večer, vždycky před spaním na odlíčené obočí, kápnu si na prst a vmasíruju do obočí. Jsem strašně nedočkavý člověk, ale tohle holt budu muset vydržet, protože za týden to asi vážně vidět nebude :D Tak mi držte palce a já se zase za nějaký týden vrátím zpět s dalšími informacemi a průběžnými výsledky.

Pokud se najde někdo, kdo Ricinový olej také používá/používal, budu ráda za vaše postřehy  :)) 


Péťa






1 komentář:

Děkuji Ti za tvůj komentář! :)