úterý 15. ledna 2013

Vlasové pásky

Ahoj! :)

Posledních pár týdnů projíždím na internetu diskuze a stránky, které se týkají zahušťování a prodlužování vlasů. Bohužel jsem byla vždycky jedna z těch méně obdařených krásnými, pevnými, silnými a hustými vlasy. Mé vlasy byly vždy jemňoučké jako chmýříčko už odmalička a k objemu jsem si vždy musela pomoct nějakým tužidlem a poslední dobou především sprejem na objem. Byla to ale vždycky jen dočasná "výpomoc" a při každém mytí, bohužel každý druhý den, jsem tento proces musela opakovat znova. No a teď jsem narazila na relativně novou... no ono už to tu nějaký ten rok je, ale teď je to velký boom, zkrátka na metodu vlasových pásků.



Většina z vás už ji nejspíš zná. Krátce ale přiblížím pro ty, co to ještě neznají. Jde o prameny vlasů, které jsou nalepeny a našity na silikonové pásce, která se následně potře lepidem, vybere se pramínek vlasů, cca 3-4 cm široký, zespoda se na něj nalepí páska, vaše vlastní vlasy se na ní přitlačí, aby držely a na to se nalepí ještě z vrchu další páska. Je to vlastně metoda sendviče.

studioglamour.cz

Mělo by jít o nejšetrnější metodu v prodlužování, neměla by trhat vlasy, neměla by je zatěžovat jako ostatní metody, protože váha pásků je rovnoměrně rozložena na vašich vlasech. Vydržet do dalšího posunutí by vlasy měly 2-3 měsíce. Prý to zvládne i šikovná kamarádka, bez nutnosti chodit ke kadeřnici. Musíte si ale obstarat neagresivní rozpouštěcí roztok, kterým se vlasy odstraní, pásky se znovu potřou spešl lepidlem a následně opět připevní ke kořínkům.

Jak jsem našla např. na stránkách profibeauty.cz, výsledky před a po vypadají famózně:




Tato metoda mne zaujala, není ani tak drahá, vychází ze všech metod vlastně nejlevnější, kolem 3 tisíc za východoevropské vlasy v délce 40-45 cm.

Přesto si ale kladu otázky: Jak si asi tak může žena, která tyto pásky nosí na hlavě, mýt vlasy?? Když je zvyklá jako já si při mytí šamponem masírovat pokožku hlavy. V tomhle případě to asi nebude dobrý nápad ....

Máte s těmito pásky zkušenosti některá z vás? Byla bych moc ráda za vaše reakce :)








Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Ti za tvůj komentář! :)