pondělí 11. března 2013

Ricinový olej: Výsledky po 40 dnech

Oukej, tak jsem tu zase s výsledky. A myslím, že na nějaký čas asi posledními. Budu upřímná a řeknu na rovinu, že žádná extra velká sláva. Ano, sice viditelně mi přibyly další nové chloupky a obočí zhoustlo, nevím jestli to na té fotce dobře uvidíte, ale já to stoprocentně poznám. ALE. Pár dnů jsem mazání vynechala, buď že jsem obočí napatlala něčím jiným - například kokosovým olejem nebo Talikou a nebo vyživujícím sérem na řasy od Eveline. Ovšem když to shrnu, tak tohle "podvedení" riciňáku s těmahle výrobkama jsem udělala všeho všudy dohromady asi 6krát?  Takže zas takový vliv to nemělo.

Každopádně ..... přesto všechno. Obočí jako Brežněv po něm sice nemám :D, ale přeci jen nejspíš díky němu vyrašilo spoustu nových chloupků. Ale je tu další ALE. Přijde mi, že právě tím, jak je olej hustý, tak při mazání a lehkém masírování na kůži a obočí, se chloupky uvolňují a semtam občas nějaký vypadne. A tohle se mi s použitím jakýhokoliv jinýho výrobku prostě téměř nestává.

A co mi také vadí je právě to, jak moc je hustý, mastný... já jsem pak od něj upatlaná, mám umaštěné čelo a po probuzení i vlasy kolem čela. A kdybych ho před spaním stírala z kůže, tak se bojím, že efekt by nebyl žádný. No ale uvidíme, ještě klukovi jednomu dám asi šanci, ale budu ho rozhodně kombinovat s dalšími pomocníky. Takže zatím téma Ricinového oleje teď na nějaký čas ukládám do blogového nebíčka :))

Tady máte poslední porovnání s úplně prvním dnem, průběhem a koncem. Na té poslední aktuální fotce je vidět, že na levém oboří mám vespod u kořene nosu chloupků méně, buď špatně nasvícené nebo jsem to vyfotila pod špatným úhlem, ale fakt ho nemám takhle vypelichané. :) Grrr




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Ti za tvůj komentář! :)