úterý 5. února 2013

Ricinový olej na obočí: výsledky po 12 dnech

Krásný den! :)

Tak jsem se rozhodla sem přidávat výsledky mého snažení  mazání oleje na obočí častěji. Na internetu jsem skoro vůbec nenarazila na nějakou fotodokumentaci fází růstu po riciňáku, takže jsem se do toho pustila sama. Vím, že jste některé zoufalé a chcete vidět výsledky, ať už kladné nebo negativní.

O výsledcích používání Ricinového oleje na obočí vás tu budu informovat častěji. Dnes vám sem dávám dokumentaci tří fotek, od 27. ledna. Obočí mažu od 24. ledna. Jelikož mažu teprve 12. den, žádné markatní výsledky ještě vidět nejsou, jen drobné malé rašící chloupečky. Každopádně já už to trochu vnímám, ale chce to ČAS! Takže kdo mažete také, VYTRVEJTE! :-)


A pokud s ním nějaké zkušenosti máte, klidně mi to sem napište :-)




1 komentář:

  1. neviem nejakú extra zmenu tam nevidím, síce je to len foto po pár dní, aj ja som si kúpila ricínový olej na obočie, keďže mám veľmi riedke a pomaly mi dorastá, dúfam veľmi, že mi pomôže a konečne budem mať ako také obočie :-) Dávam si ho aj na mihalnice, aj na pleť.

    OdpovědětVymazat

Děkuji Ti za tvůj komentář! :)