středa 15. května 2013

Recenze: Gliss Kur Ultimate Oil Elixir sérum

Ahoj kočky! :)

Dloouho tu nebyl žádný post, tak přišel konečně čas na to to napravit! :-D Měla jsem zkouškový a konečně ho dneska uzavřela. Takže jsem si řekla, že za to jak jsem se několik dní mučila němčinou musím konečně už napsat nějaký článek. A bude to další recenze ...... :)

Zdroj: http://www.glisskur.schwarzkopf.cz/

Určitě jste si teď v drogeriích všimly nové řady od Gliss Kuru - Ultimate Oil Elixir. Je to řada, která intenzivně pečuje o lámavé vlasy a měla by snížit jejich lámavost až o 95% .... Tak uvidíme, jestli nekecaj :D

Podrobně si o celé řadě můžete přečíst na oficiálních stránkách -> Zde.

Já vám ale přináším recenzi pouze na jeden produkt z této řady a to jest  SÉRUM. Jdu si jednou takhle do DMka nakouknout, že si půjdu koupit šampon na objem od Baley co mi došel a můj milovaný olejíček s arganovým olejem, taky od Baley... No a co nevidím. Extra regál s touhle novou řadou a první co mi padlo do oka byl tenhle sprej/sérum. A víte kvůli čemu hlavně? Kvůli těm zlatavým částečkům! :D Bože jak to pod tím drogérkovým světlem vypadalo úchvatně! :D Celé se to třpytilo, částečky jsou tak pidi midi, že to vypadalo naprosto LUXUSNÍM dojmem. Jenže ta cena ...už tak luxusně nevypadala. Stál mě 179 Kč.






Přísahám, že jsem tam u toho stála asi půl hodiny (prodavačky na mě už koukaly blbě) a rozhodovala se, jestli mi to za to stojí a jestli to opravdu, ale OPRAVDU potřebuji :D Oslnivá krása a chuť vyzkoušet novinku samozřejmě vyhrála. Je ale fakt, že v poslední době se mi vlasy dost lámou, takže se mi to sérum krásně hodilo.

A teď už k samotné recenzi:

Nejdříve upřesním typ mých vlasů: Velmi, velmi jemné, na koncích suché, lámající se vlasy bez lesku.

Obal: Sérum je celé v plastu, s pumpičkou na stříkání. Příjemně se s ním manipuluje.

Konzistence: velmi řídká, vodovatá. Musí se pořádně promíchat, aby se zlaté částečky rozmísily v celém objemu. Přijde mi, jako by tam snad olej skoro nebyl.






Vůně: je v ní hodně cítit alkohol, je celkem příjemná, ale také nic extrovního. Ten alkohol mne docela zarazil, nevím jestli zrovna na moje suché vlasy tohle bude OK.

Výsledek na vlasech:  Díky částečkům se vlasy uspokojivě lesknou (spíš hlavně pod světlem v koupelně), rychle se vsakuje, nedělá mastné vlasy a to jsem si tam toho hodně nastříkala, víc než jsem musela - takže mastných vlasů se vážně bát nemusíte. Na omak jsou vlasy lehce hladší. Co jsem ještě zaznamenala, co se lesku týče, tak po úplném vsáknutí se už tolik nelesknou.


Závěrem: 

Na to, jak sérum vypadalo na pohled úžasně, tak pro mě bohužel tak úžasné není. Někomu možná bude vyhovovat tím, jak je vodovaté a není olejové - téměř vůbec. Já to tam fakt nevidím. Přijde mi to jako hoodně chemická směs, kde je dost cítit alkohol a po oleji skoro žádné stopy. Já budu asi vždycky spíš zastáncem klasických olejíčků na vlasy, než zastáncem čehosi ve vodě. Na můj milovaný olejíček od Baley tohle prostě nemá, bohužel. Sice vlasy mám po tomto séru celkem lesklé, ale zlatavé částečky mi v něm přijdou zbytečné. Snížení lámavosti jsem moc nezaznamenala, ale používám ho teprve cca 2 týdny. A navíc, měl by se k tomu samozřejmě používat jak šampon, tak i maska a kondicionér. Mně bohužel ale šampony nikdy od Glisskuru, ani balzámy nevyhovovaly, takže proto jsem zvolila jen sérum.

Pro koho si myslím, že se hodí:  Spíše pro silnější vlasy, než extra jemné. Neurychluje maštění vlasů, nezatěžuje.


Za mě tedy příště tohle sérum už NE. Nenadchne a ani neurazí.Jsem z něj taková rozpačitá. Raději bych pro příště zvolila dvoufázový sprej z této řady, protože s těmi jsem byla vždycky moc spokojená.



Mějte se krásně :)


Péťa


4 komentáře:

  1. tak tvoja recenzia ma uplne prekvapila, cakala som, ze budes nadsena lebo serum vyzera skvele! no asi plati, nie je vsetko zlato co sa blysti :)

    Inak pozyvam na WELEDA giveaway tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/weleda-peeling-super-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel, nikdy asi z jednoho výrobku nebudou nadšeni úplně všichni :D ...U těch vlasů, stejně jako u pleti je to fakt hrozně individuální :-/ Mně vážně to sérum nenadchlo, ale ostatním zas může pomoci ...to je prostě vždycky sázka do loterie :D

      Vymazat
  2. Docela mě odrazuješ od koupě. :-D Dostala jsem z DMka sice 50% slevový kupon, ale stejně váhám, přeci jen má jen 100 ml. Do 9. listopadu mám ještě čas se rozmyslet. Je mi jasné, že to nezredukuje lámavost, na tohle už nějak neslyším, ale uhlazuje aspoň?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, uhlazuje ...těžko říct. Na mých vlasech udělá pro uhlazení mnohem lepší službu jejich klasický Express balzámy ve spreji. Nedávno jsem si to sérum zase stříkla do vlasů, abych ho postupně zlikvidovala už :D a přišlo mi, že to ty lasy spíš jakoby zpevnilo, byly odolnější, ale já jak mám svoje vlasy jemné a teď navíc konečky vysušené a krepatí se, tak je málo co uhladí :-/ Ale uvidíš no ...s 50% slevou už tě to nebude tak bolet :D kdyby nefungoval, ale já už bych tohle fakt nekoupila, mně to nějak nesedlo, no ...

      Vymazat

Děkuji Ti za tvůj komentář! :)