pondělí 18. března 2013

Recenze: Balea Oil Repair Shampoo + Spülung + olej

Ahooj! :))


Dneska mám pro vás recenzi regenerační řady s arganovým olejem od Baley. Vím, takových recenzí na tuhle řadu je tu už fakt hodně, ale mně to prostě nedalo :D  a musela jsem ji také vytkoušet a sepsat svoje pocity z ní.Už jsem psala, že mám vlasy hooodně jemný, nyní pár měsíců z blond napřelivovaný na tmavší hnědou, takže jsou dost zničený a suchý. Noo a jelikož jsem právě na mnoha blozích četla vaše kladné recenze, tak jsem pro ni šupajdila do drogerie taky :))

zdroj: dm.de


Nejvíc se mi na tom líbí, že člověk tolik neutratí a nelituje pak těch peněz a zároveň může zkoušet jejich výrobky docela často, protože to peněženku tak nebolí :D Mám tedy doma celou řadu - šampón, olej a balzám. Olej už mám doma delší dobu a jsem s ním fakt spokojená, náádherně mi voní. Přijde mi dost podobný orofluidu, hlavně vůní (vanilka) - je hodně nasládlý. Celou řadu jsem vyzkoušela cca 8krát za sebou a tady jsou mé postřehy:

Textura

Šampon je poloprůhledný, takový lehce perleťový, středně tekutý ...ani řídký, ani hustý. Krásně pění.
Balzám je lehce řidší, bílý.

Vůně

celá řada mi naprosto náádherně voní!  Takže za mě jednička s hvězdičkou. Vůně je vážně taková sladší, ale nevtíravá, cítím tam vanilku, hlavně v olejíčku.


Rozčesatelnost

Tak tady musím zase jen chválit, vlasy mi po použití šamponu a balzámu jdou parádně rozčesat, nikde se nic nezacuchává, nebo jen minimálně a to se prostě stane.

Výsledky po umytí a vysušení

 Po sundání ručníku a snadném rozčesání, vlasy krásně voní, jsou hladké, vyživené, jemňoučké na dotek. Po nanesení olejíčku (cca 2 zmáčknutí - úplně bohatě stačí) a následném vyfénování musím říct, že jsou vlasy viditelně lesklejší, na pohled vyživenější a zároveň mi přijde, že i pevnější! :)

Co mě ale udivilo nejvíce - dokonce se mi po téhle sadě viditelně zmírnilo vypadávání vlasů! :-O na to jsem koukala nevěřícně jako puk!  Že by to vážně bylo těmi oleji?? Pokud tedy máte lámavé, ať už jemné či silné vlasy, rozhodně doporučuji. Padání vlasů v důsledku lámání se mi snížilo určitě tak o polovinu, během pár použití. No není to paráda? :)

Závěrem

Mým jemným vlasům bez života tahle řada rozhodně vrátila ztracenou vitalitu  a lesk! Udělalo to s mými vlasy opravdu divy a já si ji rozhodně půjdu koupit znovu, až mi tahle dojde. Jsem z ní NADŠENÁ! :)




3 komentáře:

  1. Zrovna hledám něco na poškozené vlasy, tak bych to mohla vyzkoušet, docelas mě navnadila :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za mě určitě zkus! :) Jsem s touhle řadou vážně spokojená. Dávala jsem si do ní teď chvíli pauzu a před pár dny jsem zase použila celou řadu, tři mytí za sebou a asi o polovinu mi to snížilo množství vlasů po mytí v sítku :D Neuvěřitelný :-)

      Vymazat
  2. Vůně je podle mě opravdu úchvatná, mám tyto výrobky už po několikáté a ještě mě neomrzela :) Myslím, že ji budu kupovat i nadále, na nic lepšího a za rozumný peníz jsem ještě nepřišla :) Kdyby někdo chtěl mrknout na moji zkušenost: http://drzazrzka.blogspot.cz/2014/03/cerni-bojovnici-za-krasne-vlasy-balea.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji Ti za tvůj komentář! :)