sobota 12. ledna 2013

První post :)

Ahoj! :)

Tak sem vkládám můj historicky první příspěvek. Sleduji řadu vašich krásných blogů, obdivuji je a sjíždím vždy jedním dechem a kolikrát i s otevřenou pusou :)) Většinou jsem vždy sledovala a sleduji spíše kosmetické blogy, než ty módní. Ne, že by mne móda nezajímala, ale do té kosmetiky jsem blázen větší :)) A jelikož jsem kolikrát pátrala po recenzi nějakého výrobku a nenalezla jsem ji...a protože neustále něco v drogerii kupuju, přišlo mi to jako škoda nevyužít mých zkušeností s výrobky nebo tipy, které mi nějakým způsobem pomohly.

Plánuji zde přidávat příspěvky hlavně co se vlasové kosmetiky týče. Jelikož jsem asi jako většina z vás prošla barvením různými barvami, hlavně v době puberty :D, pak následným odbarvováním, melíry a zase melíry ...Na kvalitě vlasů se to podepsalo a neodvděčily se mi za to zrovna hezky :) Proto jsem za celou tu dobu vyzkoušela celkem dost přípravků a ráda bych se s vámi o poznatky z jejich účinků podělila.

Vyzkoušela jsem ale i dost potravinových doplňků a různých masek (přírodních) na vlasy. Když to tak vezmu, tak vlasové kosmetiky mám možná i více, než dekorativky :D Přesto se ale budu snažit na blog dávat příspěvky i s dekorativní kosmetikou, která mě také baví :)

A doufám, že můj blog bude bavit i vás!

Péťa





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Ti za tvůj komentář! :)