pátek 29. března 2013

Co právě testuji a na co se můžete v budoucnu těšit!

Čauky mňauky! :)

Jelikož jsem vlasový maniak a pořád se těm mým milovaným vlasům, na které nedám už nikdy dopustit,  snažím "pobyt" na mé hlavě neustále zpříjemňovat :D ......mám pro vás další potenciální výrobky ke zrecenzování.


Jedním z vlasových adeptů na recenzi je Bioaquanol U a Bioaquanol H. Ano, určitě jste už o nich slyšely, ano všechny víme, že jsou to jak já tomu říkám "tinktůry" na růst vlasů. Ale nejenom na růst. Regulují tvorbu lupů, zamezují vypadávání a udržují vlhkost ve vlasu. Nebudu tu dále popisovat co na co je, to provedu pěkně do hloubky až v recenzi. Každopádně.....  Proč je teď testuji? Strašně nutně potřebuji urychlit růst! Přijde mi, že teď málo rostou, ale to je nejspíš tou zimou a navíc...ráda bych se časem vrátila postupně  k blond barvě - melírováním. A proto potřebuji, aby mi odrostly zničené vlasy a dorostly krásné a zdravé a v mojí barvě, né v té přelivové - která se velmi pomalu vymývá :-/ ...přímo šnečím tempem! No a když už jsem ho začala používat, ráda bych, aby mi vlasy zhoustly a narostly nové, protože mi docela vypadávají. Takže uvidíme, jak na tom budu s výsledkama cca po měsíci. Zatím je používání více než příjemnné a pocit ve vlasech také :) Juch!


Další krasavec, kterého zkouším na objem, je Volume Collagen spray od Elseve. Bohužel můj oblíbený sprej od Nivey jsem nikde neviděla (DM) :-/ takže mi nezbylo nic jiného, než vyzkoušet L'Oréal.
Zatím jsem ho zkusila jen jednou, takže zatím žádné závěry dělat nebudu. Jelikož s objemovým sprejem od Nivey jsem také ze začátku nebyla spokojena a pak dostal druhou šanci a skoro jsem se mu až omlouvala, že jsem si jeho kvality nevšimla dřív :D .... Takže recenze na L'Oréal Volume Collagen Spray vás čeká také :-)

2 komentáře:

  1. Mám stejný problém se sprejem od Nivei, už ho asi nevyrábí :(. Včera jsem šla hledat nějaký obdobný sprej a narazila jsem na Garnier Fructis Objem a hustota, je dvousložkový, tak jsem zvědavá, jestli vykoná stejné služby, jako Nivea :). Máš moc hezký blog. S pozdravem Adél :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adél, moc děkuju za pochvalu, potěšilo mě to :)!
      Jinak ten sprej od Nivey vážně asi přestali vyrábět nebo co :-/ ...tak jsem ho měla ráda! Brzy tu už bude recenze na ten Elseve sprej.
      A na Garnier jsem slyšela taky pár pozitivních ohlasů, možná jsme ho už i doma měly, ale používala ho mamka, takže nevím. Ale popřemýšlím nad ním. S Garnierem jsem snad nikdy neměla žádnou zlou zkušenost, vždycky mi tahle značka vyhovovala.
      Klidně mi sem pak později napiš, jak ti ten sprej vyhovuje, budu ráda :)
      Hezký večer :)

      Vymazat

Děkuji Ti za tvůj komentář! :)