úterý 31. prosince 2013

Ohlédnutí za rokem 2013 ...

Jako každý rok si na Silvestra v hlavě promítnu takovou menší rekapitulaci uplynulého roku. Co se mi podařilo, jaká zklamání mne potkala, ale i nově vzniklá přátelství. Však to znáte. Poslední roky pro mě byly dost krušné, především po rodinné stránce a tak si do nového roku vždycky přeju, aby ten další byl pro mne lepší, snesitelnější a abych byla lepší i já sama. Celkově, aby se lidé na sebe dokázali usmát, pomoct si a podržet se v těžkých chvílích. Vždyť úsměv nestojí nic a přeci dokáže někomu rozzářit celý den a zlepšit náladu. No nebudu se tu dál rozepisovat, stejně to nikdo číst nebude :D

Přesto všem, co to náhodou čtete, přeji lepší rok 2014, než byl tenhle a pamatujte na to, že vše bude takové, jaké si to sami uděláme! :)




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Ti za tvůj komentář! :)