sobota 2. února 2013

Recenze: Rimmel Makeup Match Perfection New + Rimmel báze

Krásné sobotní odpoledne! :) 

Sice teda moc krásné není, venku pěkně fouká a je zatažíno :-/ Klasický počasí na puštění nějakého  filmu, k tomu si udělat horkou čokoládu a zachumlat se pod deku :)

A nebo .....na napsání recenze o novém makeupu od Rimmelu :) Zhruba před měsícem mi došel makeup, no on tak úplně nedošel, ale prostě jsem s ním jaksi přestala být spokojená. Stalo se to taky nějaké z vás? :D Ze začátku naprosté nadšení a pak postupně cca po měsíci, po dvou už cítíte, že to nedělá tu skvělou, úžasnou službu jako na začátku, když jste si ho koupily... Tak jsem začala pátrat na internetu po nějakém dobře hodnoceném makeupu. Mezi hodně kladně recenzovanými byl například Revlon Colorstay, ten mě hodně zaujal a určitě ho brzy vyzkouším, pak třeba Caviar long stay od Dermacolu atd. Chtěla jsem spíše drogérkový makeup, protože přiznejme si to, my chudé studentky .... :D No  a v newsletteru od DM drogerie jsem narazila na inovovaný Rimmel Match Perfection s SPF 18. Spousta z vás ho jistě zná z dřívějška, já také, ač jsem ho nevyzkoušela, začala jsem po tomhle novém pátrat na internetu a recenzí v té době bylo až bídně málo. A když už tak nic extra. Mne ale i přesto celkem dost zaujal tester, takže jsem si pro něj prostě došla do drogerie a dala mu šanci :) Díky mému štěstí  ho zrovna měli myslím že za 249,- i s bází. Říkala jsem si:"Huráá!" konečně nějaká nová báze a ještě od stejné značky, to by mohlo být fajn.





K dostání je v 6 odstínech a já jsem si  vybrala odstín 103 True Ivory. Pro bledule jako já ideál. Makeup by měl splňovat toto:

  • vydržet po celý den
  • má v sobě modré safírové pigmenty pro rozzáření pleti
  • a okyslyčující komplex, díky kterému pleť dýchá a vypadá svěže
  • má SPF 18! :)
  • měl by přirozeně splynout s tónem pleti
Mé hodnocení:

Balení

Balen ve skleněné lahvičce s pumpičkou. Pumpičku hodnotím kladně, dá se s ní jemně vymáčknout přesně to množství, jaké potřebujete.

Textura

Je celkem řídký, což mi ale poměrně vyhovuje, nemám moc ráda hutné makeupy, s řidším se mi pracuje mnohem lépe. Textura je velmi příjemná, krásně se roztírá a opravdu přirozeně splývá s tónem vaší pleti.

Parfemace a barva

Je lehce parfemovaný, příjemně mi voní. Barva je krásná taková klasická béžovka, nemá ani žluté ani růžové podtóny. S pletí splyne a nedělá přechody mezi krkem a obličejem.

Krytí

Tomu, kdo má výraznější akné ho moc nedoporučuji :-/ Při první vrstvě mi přijde, že spíš jen sjednotí pleť, takže já ho nanáším třeba ve dvou, někde třech vrstvách, jak je potřeba. Dříve jsem měla celkem dost červených jizviček po akné, které by mi jen těžko zakryl. Teď když už mám ale semtam jen nějaký pupínek nebo nějakou jizvičku, tak mi vyhovuje. Není problém ho nanášet ve více vrstvách, krásně se vpracuje do pleti. A zakrývá opravdu jen drobné nedostatky. A pozor! - Bohužel trochu zdůrazňuje suchá místa :-/

Výdrž

Přijde mi, že vydrží celkem dlouho, tak těch 12 hodin (což mi stačí), mně se bohužel ještě snad už žádného makeupu nestalo, že bych se někdy nemusela přepudrovávat, takže i s tímhle se musím přepudrovat po několika hodinách, většinou cca po čtyřech. S bází se ta potřeba pudrování u mě trochu snížila. Jupí! :)

Báze


Celkem mile mě tahle báze překvapila. Krásně voní, nádherně se roztírá, pleť je po ní náááádherně jemná :)
Měla by splňovat 5 funkcí :
  • vyhlazovat
  • obnovovat pleť
  • rozjasňovat
  • matovat
  • chránit
Po nanesení určitě mohu říct, že mně pleť zmatní, vyhladí, je jemňounká, příjemně voní. To jestli chrání a obnovuje pleť nemůžu nějak posoudit, toho jsem si nějak nevšimla. Každopádně se díky ní nemusím tolik přepudrovávat během dne a makeup na ní drží o něco více, než bez ní.

Výsledek




Jak vidíte zakrývá opravdu jen lehce, takže pokud máte více nedostatků na pleti, určitě to chce ještě použít korektor, i na té fotce v pravo bych ho ještě určitě snesla, použila jsem jen makeup.
Sečteno podtrženo, mně Match Perfection vyhovuje, ráda ho používám, pleť mám viditelně jasnější, vypadá hodně přirozeně a moc dobře se mi s ním pracuje. :-)



Jak jste s ním spokojeny vy?? Popř. jaký je váš aktuální?




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Ti za tvůj komentář! :)