sobota 23. února 2013

Recenze: Balea Pures Volumen Shampoo + Spülung

Také máte tak jemné, splihlé a rychle se mastící vlasy bez objemu jako já? Tak to určitě víte, jak je těžké sehnat šampon a péči, která by tenhle problém hravě vyřešila. A taky jste určitě vyzkoušely už nespočet výrobků. Mým dalším pokusem dát šanci nějakému novému výrobku na objem, pokukující na mne z regálu v drogerii byla Balea - Pures Volumen Shampoo a  taktéž i péče (Spülung).

Dříve jsem od Baley vlastně žádný šampon neměla, takže jsem ani nevěděla, co od něj očekávat. Jestli bude dobře pěnit, dobře čistit pokožku hlavy a vlasy, zda mi nebude jeho vůně ve vlasech vadit a hlavně - jestli dodrží to, co slibuje!



Jdeme se na to podívat pořádně pod lupou:

Tato řada slibuje, až 3x větší objem v kombinaci s balzámem, doplnění a posílení struktury vlasu kolagenem, keratinem a minerály. Pyšní se také antistatickým komplexem, 24 hodinovým Push-up efektem právě díky kolagenu, ale i panthenolem, který vlasy hydratuje. NEOBSAHUJE silikony.
Vlasy by měly být posílené, zhuštěné, nadýchané.Ve složení jsem se dokonce dočetla, že obsahuje sójový a pšeničný protein. Tahle řada toho nabízí tolik, že se to jeví skoro jako zázračný produkt! :D



Jak jsem se obávala, tak naprosto zbytečně, šampón krásně pění, ne sice hned na poprvé, ale pění. Je čiré barvy, vůně nijak odpuzující, spíš příjemná.



Můj názor a pocity:

Po šampónu jsou  mé vlasy určitě nadýchané, objemnější, vůně mi nijak nevadí, naopak mi přijde docela příjemná, nevtíravá, což Balea dokáže být a řekla bych, že i trocha té hydratace se konala. Dokonce jsem zaznamenala i onen 24 hodinový Push-up efekt. Ale opravdu pouze jen 24h. Poté se mi začaly klasicky mastit. Vlasy jsem zkoušela mýt jak s použitím šampónu i balzámu, tak i jen s tímto šamponem a nějakou maskou jiné značky, popř. balzámem a mohu vám říct, že MNĚ rozhodně stačí pouze šampón.  Proč?

Protože s použitím balzámu byl efekt naprosto stejný, jako bez jeho vynechání. A navíc - vlasy mi lítaly i s ním. Když to tedy shrnu - velkým plusem pro mě jsou silikony, které neobsahuje. A také mi lichotí keratin, panthenol a kolagen. S šamponem jsem spokojená a myslím, že si ho zase koupím, vyhovuje mi. :-)

****
Na stupnici od 1 do 5 mu dávám 4 hvězdičky :) 


4 komentáře:

  1. Vypadá to dobře. Moje vlasy jsou taky jemné, takže určitě něco vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě yzkoušej, naštěstí to není tak drahý, takže člověk pak tolik nelituje těch peněz, když to nevyhovuje :D já mám vlasy bohužel brzy mastné a tím pádem hned splihlé, tak stále pokukuju po něčem na objem :))

      Vymazat

Děkuji Ti za tvůj komentář! :)