úterý 12. února 2013

Ricinový olej: výsledky po 19 dnech

Ahoj kočky! :)

tak se hlásím s dalším postem a výsledkama. Omlouvám se, že na pravé straně fotografie je obočí větší, než na té levé, ale jaksi jsem to nevychytala se zvětšením a pak už se mi to nechtělo opravovat. Ale myslím, že o tu velikost zrovna v tomhle případě zas až tak nejde, né? :D Každopádně - pardón :D

K současným výsledkům: Aby to nebylo matoucí, na spodní fotce mám obočí asi 4 dny nabarvené RefectoCilem, takže proto je trochu tmavší. Jinak chloupky mi zatím  přijdou lepší a hustší na pravém obočí (vlevo) oproti levému. To nějak pokulhává a asi se mu nechce moc růst :D Ale bude muset! :D A ještě musím dodat, že dva dny jsem nemazala, protože jsem byla mimo domov a jaksi to zrovna nešlo s sebou tahat olej. Už vidím ty otázky :"a proč si to mažeš olejem, na co to je dobrý?? :-O" Takže asi tak :)



Nebojte, já se zase budu brzo hlásit :))

6 komentářů:

  1. Chci se zeptat,mám pár prázdných míst na obočí.Pomohl by mi ricinový olej?A ještě,myslíš že po ricinovem oleji bych mohla mít obočí o něco širší?:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemůžu ti se stoprocentní jistotou říct, že pomůže, ale spousta holek psalo, že jim chloupky rostly i tam, kde dříve vůbec a nebo špatně. Takže je dost možný, že by ti tam mohlo vyrůst, ale chce to opravdu pečlivě masírovat každý večer. A s tou šířkou...třeba já pozoruji, že konce obočí mám takové plnější a tím i dá se říct širší a né tak tenké, jako jsem mívala dřív. Dřív tam bylo pár chloupků, ale teď je to znát, že tam něco navíc je :D Takže za mě, určitě ho VYZKOUŠEJ :) Ta investice neni tak bolestná, jako u jiných přípravků :)) Klidně mi sem pak napiš, pokud ho zkusíš, jestli pomohl :)

      Vymazat
  2. ahoj, muzes napsat jak to pokracuje dal a jaky jsou vysledky? :D

    OdpovědětVymazat
  3. Určitě další report zase brzo bude :) buď zítra nebo v příštím týdnu.

    OdpovědětVymazat
  4. Já si ho dávám každá večer pravidelně už měsíc a stále nevidím žádné výsledky, tak já nevím :D :) ale moje sestra třeba jo, prý jí roste :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já jsem z toho taková rozpačitá :D Ale je vidět, že je to holt individuální. Někomu to trvá 2 - 3 měsíce (na to bych asi moc nervy už neměla) a někomu to roste už po 14 dnech ...
      Ale tak to zkus ještě chviličku vydržet, mně po tom měsíci a pár dnech viditelně pár chloupků vyrostlo, sice fakt né jako Brežněvovi, ale vyrostlo :-)

      Vymazat

Děkuji Ti za tvůj komentář! :)