neděle 3. února 2013

Srovnání vitamínových doplňků na vlasy a proti jejich vypadávání

Ahooj! :)

Venku je zase dost ošklivo, takže jsem akorát zalezlá doma a užívám si poslední týden volna před začátkem letního semestru :) Ráno jsem si vzala poslední tabletku Clinical Hair Care  a přemýšlela jsem, jestli budu zase pokračovat s ním, nebo zkusím koupit jiný doplněk. Už jsem toho vyzkoušela více a tak jsem se chtěla na internetu popídit po cenách různých druhů, ale i po jejich složení. A při té příležitosti mne napadlo pro přehled svůj, ale i Váš, sestavit tabulku několika nejvíce prodávaných výživových doplňků na vlasy.
Vybrala jsem do porovnání tyto:
  • Viaderm
  • Revalid
  • Clinical Hair Care
  • Revitalon
  • GS Eladen
  • Biosil plus 
 Do tabulky jsem zanesla jednotlivé množství vitaminů, aminokyselin a minerálů v jedné tobolce. Ale pro přehled i jejich ceny, teda cenu balení na 1 měsíc. Někde to ale třeba vydá i na měsíc a deset dní.




Shrnutí:
Nejlevnější
Nejlevnější je samozřejmě Biosil Plus, který má ale nejméně vitamínl, minerálů a amino.  a spíše pomáhá více na nehty a pleť, než proti vypadávání vlasů.

Nejdražší
Nejdražší je Revalid, který má poměrně dost vitamínů, aminokyselin a minerálů, jako jediný ze všech srovnávaných se bere ve vysokých dávkách.

Porovnání dvou nejvíce sobě podobných
Je určitě Revalid a Revitalon. Revitalon má nejvíce shod v množství i složení v jedné tabletě, a hlavně je o polovinu levnější než Revalid.

Co bych si vybrala já?
V poměru kvalita x cena se mi hodně zamlouvá Clinical Hair Care, který teď používám. Má toho o něco málo více než Revalid, ale zase se těch dávek bere méně. Vitamíny skupiny B, které Clinicalu oproti Revalidu chybí, vyvažují kvasnice. Popřípadě se dají nahradit B-komplexem.  Navíc jako velké plus pro mě má Clinical extrakt z přesličky, takře křemík, který je potřeba pro stavbu pevné struktury vlasu a také Biotin, nesmírně důležitý pro růst a stavbu.

Závěrem
Na trhu je samozřejmě mnohem více doplňků stravy pro krásné vlasy, jako např. Inneov, Donna Hair, Silica a další. Já jsem se snažila srovnat ty více dostupné a používané. Časem možná srovnám ještě další, určitě by to nebylo na škodu. Každopádně co jsem ještě chtěla říct, vždy se ve složení těchto doplňků budou určité prvky opakovat, ale každý bude mít i něco jiného. To už je pak na vašich preferencích, jaký si vyberete. A popř. chybějící složky nahradíte dalšími doplňky. Nikde asi nebude úplně vše.  A hlavně nesmíme zapomenout na to, že nejlepší je tyto vitamíny, amino. atd dostat do těla přirozenou cestou, tedy v rámci potravy.




Tak snad Vám to třeba trochu usnadní výběr :))

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Ti za tvůj komentář! :)